2010. május 6., csütörtök

És megjött az új e.l.f. csomagom...és megint van ingyenes kód, de ez most kimarad, majd talán a következő, ezekkel egy darabig elleszek.

Na, akkor szépen sorban.Van egy krémes szemfesték, ez tetszik! Van egy ecsetes, ez is nagyon tuti. A körömlakknál rájöttem, hogy egy hasonló - talán kicsit rózsaszínesebb árnyalatú - van, de sebaj, ez frissebb, aztán van a kétvégű szájfény, a színtelen oldala kissé mentolos, vagy fodormentás, ami talán kissé megduzzasztja a szájat, talán innen a név - plumping lip glaze, szóval ez is jó és a színe is jó, aztán van a tus, nekem még ilyen merev fejű nem volt, nem is igazán ment a használata, majd utánakeresek és nem is annyira lila, de nem rossz, na, ez mind 1,5 font volt és 3 fontért volt az ásványi szemhéjpúder, na, szerintem az nagyon jó színű. A három tubusos szájfény pedig ajándék volt.

Aztán mivel rendelés után jöttem rá, hogy valami kéket is kellett volna, tegnap voltam a 270-es boltban - húgom mondta, menjünk be, és ott meg vettem egy csillámos lila cerkát 270/2-ért (270 volt 2 db, a másikat a húgom vette) és egy kékes szemhéjpúderszettet, még nem próbáltam, csak a kezemen, de jó kék!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...