2010. február 16., kedd

Walk walk walk

Eddig tartom is magam a tervhez, és mivel ma befigyelt egy whopper menü, nem adhattam fel 5 mérföld előtt, közben hallgattam a Vacsoracsatát, ez így jó is!
Összesen kicsit több, mint 1 óra lehetett. Ja és délután még egy fél óra gyaloglás itthonról Árkádba.

Kellemesen elfáradtam, kissé le is izzadtam a végére, pedig előtte úgy fáztam. Aztán jön a jó idő, addig edzem a kondim. Most hiába emelkedik a hőmérséklet, ha mellette esik az eső, bár csütörtök-pénteken vagy hajnali 4-kor futnék, vagy már sötétben este 7-kor, meg úgyis esőt mond, úgyhogy meglátjuk, mit hoz a jövő hét.
Mellesleg a tegnapi miatt elég jó kis izomláz van a combomban és kifejezetten jót tettek neki a lábemelgetések, rúgások....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...