2010. február 25., csütörtök

The Book of Eli

Megvolt mára a mozizás élménye is.
Elsőre annyit mondtam rá, hogy érdekes és elgondolkodtató, talán fel sem kelti a figyelmemet, ha nem Denzel Washington van benne, de....tetszett, jó-jó elfogult vagyok, mert nekem Washington a nagy kedvenc.
Igaz, valahogy kis hiányérzettel jöttem ki, talán többet is ki lehetett volna hozni, de akkor lehet elviszi a film lényegét.

Aztán ilyenkor érzem úgy, hogy nem veszek több popcorn-t, apró darabok, rágós és sós volt, inkább egy nachos-t csípősen, erős paprikával...ez miért rosszabb, mint a popcorn egy rakat sóval?

Megint mondhatom, hogy nem vagyok nagy mozis, de jövő héten Viharsziget, utána valamikor meg Légió, ezeket megnézném, aztán idénre ennyi, persze ha kedvet kapunk mozizáshoz, biztos találunk valamit.

4 megjegyzés:

  1. Na én is gondolkodtam hogy megnézzem-e a filmet...és CSAKIS NACHOS! Én már a pattogatottat észre se veszem! :)

    VálaszTörlés
  2. Hát nézd...bár nekem megvan már gépen is, de Denzel Washingtont moziban!
    Aki szereti a posztapokaliptikus filmeket, mindenképpen kell!

    VálaszTörlés
  3. Hát azt annyira nem...de Denzelt igen.

    VálaszTörlés
  4. Akkor is nézd meg! Ha nem Denzel, akkor lehet én sem nézem meg!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...