2010. február 20., szombat

Eddig jól haladok a terveimmel - jól is néznék ki, ha már most felsültem volna vele.
Szóval a mai Tapp is megvolt = Tempo Lower Body Floor, úgy belejöttem az elmúlt egy hétben, hogy érdekes módon most is ezt vettem elő, jó is volt.
Most pedig irány fürödni, este bálba megyünk, úgyhogy neki is állok. Gondoltam felveszem a gyűrűm, amit már régebben kaptam, hát erre direkt nem találtam meg, pedig olyan kis egyszerű ezüst gyűrű fehéres-átlátszó kővel.
Valami hasonló, csak nem ilyen szép kidolgozásban, mindig ugyanoda tettem a szerkényre, remélem nem esett le a földre - nem hallottam volna, mert tele van a szekrény előtt papírokkal.
Szóval este vacsi, zene, tánc....úgyhogy asszem jó, hogy holnapra pihinapot rendeltem el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...