2010. február 11., csütörtök

Ma újra Tempo Torso volt, valahogy megint sikerült elfelejtenem, hogy ez mennyire leizzaszt, talán egy hete csinálhattam, valamiért nekem mumus, de még nem találtam meg az okát, pedig jó, de valahogy nehezen állok neki, a kettő közül a TLB-Floor-t sokkal előbb előveszem, aztán még mindegyiket megcsinálom egyszer-egyszer, aztán vége az egy hónapos kihívásnak, jön a mérés, aztán meglátjuk. Ahogy néztem a mai álláspont szerint, lassan az időjárás is pluszba fordul, úgyhogy jöhet a futás is! Annyira mondogatom, majd meglátjuk mennyire leszek kitartó, mondjuk kénytelen leszek, mert nagyon más cardio mozgásra nem lesz lehetőségem, és ha ennyire készülök rá, akkor csak összejön. Végülis konditeremben minden alkalommal futottam, ott szerettem, akkor itt miért ne bírnám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...