2010. február 24., szerda

BWO+

Megint elnézegettem egész nap, és igazából semmi nem történt, igaz estére terveztem az edzést, de kicsit hosszabbat, de egy állással kapcsolatban volt egy kis programom, így 8 körül mire hazaértem, már csak egy rövid BWO-ra futotta.

Aztán találtam egy könyvet - talán meg is kéne venni, majd még megnézem mennyibe kerül, érdemes-e...., na és a lényeg, hogy vannak benne számítások ideális testsúlyra...és ez áll legközelebb az elképzeléseimhez, mert sokszor olyan adatokat kapok, hogy ámulok, és lehet, hogy a 65-68 kg másnak soknak tűnik, de én úgy néznék ki, mint akinek nem adnak enni. A könyv szerinti számolás szerint:
Ideális testsúlyom: 71,87 kg
Ideális testzsírszázalék: 21,8 %
Ideális testzsír súly: 15,65 kg
Ideális sovány súly: 56,15 kg
Alapanyagcsere: 1790 kcal
Napi energiaszükséglet: 1685-2864 (attól függően számoltam, hogy szabadnapos vagyok-e vagyok dolgozok, ettől függ a napi aktivitásom)

4 megjegyzés:

  1. Hű, ez milyen könyv? Engem is érdekelne :-)

    VálaszTörlés
  2. Dömötör Edit - Pulzuskontroll, testsúlykontroll a címe.
    Nézz be az oldalamra!

    VálaszTörlés
  3. én is meg akartam venni ezt a könyvet, most meg akkor inkább ki akarnám nyomtatni - dehát mindig sajnálom kinyomtatni a dolgokat. Pedig ez jó kis könyvnek tűnik, elolvasgatnám a buszon (amikor épp nem a nyamvadt kötelezőket olvasom).

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...