2010. február 22., hétfő

Davina

Kedvem is volt a Slim in 6-hez, de gondoltam kipróbálhatok mást is, így megnéztem, mi van a gépemen, ami után nem kell a dvd-k között kutatni (még nem fejeztem be a listázást), így találtam rá Davina Fit dvd-jére, ez több 30 perces tornából áll, most a Bottom Fit-et választottam. Elég jól ráment bemelegítés után a combra, közben arra gondoltam, hogy még várnom kell, míg legközelebb előveszem, azt hittem ez lesz 30 percig, de közben-közben volt egy kis kardió, a végén egy kis hasazás, úgyhogy összességében jó volt, és van több része is, egy felsőtest, a másikak talán kardiós napra vannak, bár nem árt, ha eleinte erősítés helyett is csinálok ilyet, szóval jó volt, és próbálgatom a többi részét is.
Egyébként van több Davina dvd-m is, de még egyiket sem próbáltam ki, majd szépen sorra veszem...meg a többit is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...