2010. február 26., péntek

Billy Blanks

Eredetileg mára Norbinak egyik Kick-box aerobic videóját terveztem, de aztán eszembe jutott Billy Blanks, még soha nem próbáltam, annak ellenére, hogy megvan jópár videója.
Mai nap elvileg kardió nap volt, azért is ezt a videót választottam, de arra jutottam, hogy az ilyen videók simán bemehetnek egy héten egyszer az erősítés helyet, legalábbis eleinte, amíg még van mit fogyni, ha már az erősítés/izmosítás lesz a cél, akkor az arány persze megfordul.
Nem volt hosszú, összesen 30 perc, de azért kissé leizzadtam, úgyhogy valamennyire megfelel kardiónak is, egyébként jó volt, kipróbálom a többi anyagát is. Ma megyek éjszakára, úgyhogy rövidebb anyagot választottam, ne legyek éjszaka hulla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...