2010. február 15., hétfő

Beacbody felfedezése...újra

Ismét eszembe jutott egy régi kedven: Beachbody - Slim in 6. Ez a kezdő szint volt 25 perc körül. Nekem szimpi Debbie, meg az egész videó kialakítása, hogy mutatja, az adott gyakorlatsorból mennyi van hátra, illetve oldalt a színekkel, hogy összesen mennyi.

Aztán egy keserű felismerésben volt ismét részem! Ezt annak idején simán megcsináltam, kicsit leizzadva a végére, most meg, úgy lihegtem, mint aki kilómétereket futott. Jó mentségemre szolgál, hogy az orromon nem kapok levegőt, habár lehet annak idején sem, ez állandó problémám és nem nagyon tudok vele mit kezdeni.
Új terv született meg az agyamban, miután olvastam, hogy mozgásban szükség van kardióra, erősítésre és mélyizomtornára is! Az első kettőt tudtam, a harmadik pedig nagyon is logikus. Úgyhogy éjjel majd kialakítok egy edzéstervet, próbálom követni, mindegyikből kell jusson heti 2 és egy pihinap. Kardiónak ha nem futok, akkor Leslie lesz, erősítésnek egyelőre elegek lesznek ilyenek, mint a mai, vagy testrészenkénti erősítés, talán ha szép idő lesz futással kiegészítve - az sosem árt, és mélyizomnak pedig marad a Tapp, az egyébként is nagyon-nagyon jót tett a hátamnak és ha kimarad egy hét, már érzem a letapadásokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...