2010. február 25., csütörtök

Mai nap az erősítésé volt és gondoltam próbálok valami újat, ezt már korábban kinéztem magamnak, de el is felejtettem és Noémi juttatta eszembe.
Nos hát igen, így utólag nem volt túl erős a comb, de pont elég is volt, majd ha megerősödök, viszont a has az jó volt. Hiányoltam a hagyományos térdelőtámaszos szenvedéseket, és tényleg olyan gyorsan váltott egyik gyakorlatról a másikra, hogy alig bírtam követni. Előző gyakinak vége lett ülve, jó gondoltam, akkor meglátjuk milyen lesz a következő, új blokk, jó akkor felállok, mire felálltam, újra a talajon voltak. Persze ha már megcsinálom párszor ez biztos nem lesz zavaró. Hozzáteszem, én leizzadtam.
De ennek a csajnak nekem nagyon nem tetszik az alakja, nem szeretnék ilyet - na, nem mintha olyan közel állnék hozzá, mert esélyem sincs, hogy ilyen legyek, de semmi nőiesség nincs benne.

1 megjegyzés:

  1. hát igen, főleg ezeken a borítókon néz ki borzasztóan. Viszont szerintem nem annyira gáz, mint az első videón - tény, hogy nem nőies, de itt már van benne némi nőies kedvesség. Meg ahogy beszél, az egy kicsit nőiesebbé teszi (youtube-on láttam videót a fitnessRX-es cover-fotózásáról, ott egész aranyos volt, kábé amitt próbáltam ki a videót)
    De az alakja az tényleg nem igazán, hm... bejövős.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...