2010. február 25., csütörtök

Lúgosítunk

Na, ezekre sikerült ma szert tennem. A zöldet megkóstoltam, semmi extra, olyan zöldízű. Jó, ez furán hangzik, de máshogy nem tudom elmondani, pont olyan íze van, mint amik vannak benne, azaz:
Greenking: lucerna, zöldárpa, búzafű, zab, csalánlevél, gyermekláncfű, citromfű, kukoricabajusz és bodzavirág keveréke
Redking:
cékla, sárgarépa, almarost, csipkebogyó, hibiszkuszvirág keveréke













A hatását pedig majd meglátjuk. Nem tudom, hogy felváltva igyam-e vagy mindegyikből igyak egy nap, vagy egy hétig zöld, egy hétig piros, vagy egy hónapig (vagyis amíg el nem fogy) zöld, aztán piros, az biztos hogy ma vagy holnap megkóstolom a pirosat is.

6 megjegyzés:

  1. Hú, még nem hallottam ezekről a szerekről, de most egyből utánanéztem :) Kíváncsi vagyok milyen hatással bír...

    VálaszTörlés
  2. Hááát, én is! Tulajdonképpen mit vár az ember a lúgosítástól, miért is jó neki? Vagy ez újabb őrület?

    VálaszTörlés
  3. A céklásat megkóstolnám...
    "Zöldem" van, igaz nem greenking
    Hol lehet ezeket megvenni?

    VálaszTörlés
  4. Beírod a keresőbe, hogy greenking és megtalálod, de állítólag gyógynövényboltokban is van!

    VálaszTörlés
  5. A greenking a diétámban segít, ledobtam 4 hét alatt 7 kilót... !:-)

    Reggel bekavartam egy dupla adagot és napközben iszogattam. Mindenhová cipeltem magammal, az edzőteremben 'Hulk' lett a becenevem:-)

    Nem tudom meddig lehet szedni folyamatosan...
    Vagy válltsak redkingre, az jó egyáltalán valamire?
    A cékla-répa állítólag lúgosít...

    VálaszTörlés
  6. A piros lúgosít és antioxidáns, de az oldalon megtalálod!

    Mennyi vízzel iszod.

    Tudod, mi az érdekes, hogy a piroson az van, hogy teáskanál, a zöldön pedig evőkanál, de mindegyiknél 5g, akkor mennyi?

    És most hol tartasz a mínusz kg-okban, mikor kezdted?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...