2010. szeptember 29., szerda

Mivel régóta szemezgettem ezzel a mekis kuponnal, így ma elsétáltam egy reggelire...
Ez a kedvenc reggeli szendvicsem, ami nem azt jelenti, hogy olyan sokszor ennék, mert kb egy évben 2-3 eszek itt reggelit...na jó, talán mást nem is kóstoltam, de ez annyira egyben van...és egy gyümölcsteát ittam natúr, ami annyira forró ital, hogy ott nem is ittam belőle, hazasétáltam és itthon ittam meg.
Mikor hazaértem, természetesen a ment felfele a lift és mivel nálunk mindenki a 9-10. emeleten lakik (legalábbis mindig oda megy fel és onnan jön), így gondoltam, ha már elcsábultam egy mekis reggelire, annyi legyen már, hogy lépcsőn megyek fel a negyedikre - amire rá kéne magam szoktatni, mert kezdek fáradni már a harmadik emeleten. Aztán ez a lépcsőzés megvolt még egyszer, mert boltból hazafele is lécsőn jöttem, mert akkor meg kólát vettem. Ez jó ötlet. :)

Aztán beterveztem jó kis tornát mára, az eleje még tetszett is.

Alapjában véve jó az elgondolás és talán többször végig is fogom csinálni. Van egy első bemelegítő-aerobic-hasazós blokk, 28 perces, ebből a hasazást kihagytam, gondoltam később úgyis lesz és olyan lassú mozdulatos volt, a második blokkot pedig választhatod a testalkatod szerint: alma-körte-homokóra. Gondoltam itt folytatom, de ahogy beletekertem, itt is sok lassú gyakorlat volt, amihez nem volt kedvem....elnapolva, ki fogom próbálni, de ma nem volt kedvem hozzá....talán máshoz sem.

2 megjegyzés:

  1. hm... engem érdekelne ez a torna, nem tudod esetleg hol tudnám megszerezni? :)

    VálaszTörlés
  2. Írj egy privát üzit...zsuzso100(kukac)freemail.hu

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...