2010. szeptember 20., hétfő

Múlt héten igen aktív voltam, egyszer el is mentem kondiba, de már természetesen fogalmam nincs, hogy mi is volt...gondolom kis kardió - evezés, ellipszis, hasazás...meg talán még valami...


Ma elindult a nagy terv...persze egyből nem jött össze.
Mai terv: kondis kardió + youtube-os erősítés....ebből az erősítés elmaradt, helyette sokat mászkáltam.
Szóval 20 perc ellipszis, 15 perc bicikli, 15 perc futópad - emelkedőn gyaloglás és utána hasazás.
Hazajöttem, gyors ebéd, aztán gyalog Árkád, ott mászkálás, aztán haza gyalog = 2*30 perc.

Az esti kajálásaimmal kell valamit kezdeni, főleg azok a napok gázosak, amikor dolgozok, egész nap hajnaltól nem tudok normálisan enni, csak kapkodva falatonként, így este nyugiban jól esik enni, ami nem kevés szokott lenni...várom az ötleteket! :)

8 megjegyzés:

  1. Nem baj, ha este is eszel, csak próbálj meg fehérjéket enni, ha fogyni szeretnél még.

    VálaszTörlés
  2. Tudom...de azzal annyira nem lakok jól...mondjuk gondoltam a tejbezabira....mit értesz fehérje alatt...úgy értem, milyen változatok lehetnek? Te mit szoktál...

    VálaszTörlés
  3. Tejbezabi is jó, de mondjuk annak is magas a szénhidráttartalma, inkább azt reggelire. Ha nem vagy vega, akkor fehérjének húst gondoltam, a csirkemmell- és pulykamellsonkának még a zsírtartalma is csekély, szerintem azt érdemes vacsira fogyasztani egy kis zöldséggel, vagy érdemes párolóba húst (sovány húsokat: csirke, pulyka, hal)tenni zöldségekkel. A főtt tojás is jó, az még laktat is, bár a fitneszguruk csak a tojásfehérjét ajánlják, mert a sárgának már magasabb a zsírtartalma. Esetleg alacsony szénhidrát- és zsírtartalmú tejtermékeket.
    Én ilyeneket szoktam, ha belendülök, csak be is kéne tartani, ami nem mindig sikerül.

    VálaszTörlés
  4. Na, a natúr szárnyashústól ki tudok futni a világból, nem szeretem, csak rántva, de akkor is inkább sertéshús, sokkal ízletesebb.

    Milyen zöldségeket szoktál enni? Amúgy próbáltam én már ilyet, de nem laktam jól tőle. Főleg ha egész nap nem tudsz, csak kapkodva enni, mert még mosdóba sincs nyugis időm kimenni 12 óra alatt, akkor enni sem nagyon, csak gyorsan megeszem. :(
    A felvágottakért sem vagyok oda, mert 1-2 nap után olyan nyálkásak lesznek. Bár ma voltam Pápai Hús-os boltban, imádtam kölyökgólya koromban mamáméknál és még mindig nagyon finom, majd meglátjuk, hogy viselkedik, mert akkor be tudok vásárolni pár napra, igaz az nem csirkéből-pulykából van, hanem sertésből, sajnálom, én azokat szeretem, de ha már nem eszek hozzá kenyeret, már jó úton vagyok, vagy esetleg egy-egy szelet hamlet-et.

    VálaszTörlés
  5. Mindenféle zöldséget szoktam, még mirelitet is, abból általában mexikói keveréket. Este már krumplit nem eszek, de vasárnapi ebédnél néha előfordul.
    A sertéshús zsírosabb, mint a csirke meg a pulyka, de ha nem szereted, akkor azért a sertésből a soványabb részét válaszd.
    A Hamlett-et szeretem én is, nekem a puffasztott búza jobban bejön, mint a rizs.

    VálaszTörlés
  6. A rizst csak zöldséggel eszem meg, magába nem szeretem, de este az is kerülendő.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...