2010. szeptember 23., csütörtök

Ma is kerestem a kifogásokat....dél körül mentem dokihoz, így előtte megyek kondiba, akkor nem aludhatok sokáig (egyébként sem, mert már fél 8-kor nyírták a füvet és én nyitott ablaknál aludtam), ha utána megyek....mire hazaérek és eszek, edzés után mégse kéne menni, ha 3 körül megyek, akkor már sokan vannak..., ami nem igaz, mert este is bőven van lehetőség, főleg kardiógépekhez. Azért páratlan órák jöhetnek számításba, mert akkor megy tőlünk az ingyenes busz.
Aztán addig húztam-halasztottam a dolgot, míg nem kezdett esteledni, gondoltam ideje megemberelni magam, de semmihez nem volt kedvem, körülnéztem a gépen, hátha valamelyik videón megakad a szemem, hogy "jaj, ezt akarom"...na, ilyen természetesen nem volt, de végül kiválasztottam egyet: Prevention - 2 weet turnaround cardio.



Egész jó volt és elő fogom még venni. Igazából lehet, hogy nem is egyben kéne megcsinálni, mert áll egy kb. 15 perces power walk-ból, egy 20 perces interval walk-ból és egy 10 perces yoga stretch-ből, de ez így jó volt. Nem volt nehéz, kellemesen fárasztó, pont az én edzettségi és kedv szintemnek megfelelő, jó torna!

4 megjegyzés:

  1. Szerinted az edzőtermi edzéstől jobban lehet fejlődni, mint az otthonival? Már elég régóta jársz kondiba, hogy látod ezt?
    Tényleg jónak tűnik ez a Prevention torna, majd egyszer én is kipróbálom.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem lényeges különbség nincs. Mikor korábban kondiba jártam, nagyon lelkes voltam, heti 5-6x 1,5 óra..most nem vagyok ilyen lelkes, nem is nagyon van eredménye, mert esténként szerettem enni, most ezen próbálok változtatni....most van időm jövő nyárig! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Majd talán egyszer én is eljutok edzőterembe.De nekem az esti edzésekkel problémám van..:D Ha egyszer lesz időd. nézd majd meg a blogomat. Most kezdtem:

    http://formabontas.blogspot.com/

    Üdv

    Noémi

    VálaszTörlés
  4. Amikor dolgozok, nekem is problémás az esti edzés...4.20-as kelés, aztán több, mint 12 óra állás és este fél19-19 körül érek haza...szerinted mihez van kedvem....sajnos enni, mert nap közben ne tudok normálisan, most ez a feladatom, hogy ezt koordináljam.

    Megnéztem....betettelek az oldalsávba is! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...