2010. szeptember 9., csütörtök

Mai zsákmány

Ha már egyszer Átalakulás a blogom címe, akkor kicsit alakuljunk át a megszokott témából.


Mivel poton pénzért vannak a kifutó Essence termékek a Rossmanban, így körülnéztem. Tegnap már nézegettem a körömlakkokat és rájöttem, hogy nem akarok ilyen erős árnyalatokat, majd ha tartósan szép lesz a körmöm, akkor megérdemlem...viszont 299 Ft-ért volt a képen látható összes szemfesték és pirosító...utólag megnézve valamelyik szemfesték 499 volt..már mindegy! Ilyen kék színre ezer éve vágytam, a zöld és a lila szimplán megtetszett, pirosítót pedig meg kéne szoknom, mert jó dolog, a kék szemceruzát pedig imádom!
Az alapozóról pedig itt olvastam és felkeltette az érdeklődésem...hátha ehhez is hozzá tudom magam szoktatni! :)

És most már a mai T-Tapp-Trió is kipipálva...mára elmaradt a kardió...megyek éjszakázni! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...