2010. szeptember 25., szombat

Átalakulás.....kicsit csajosan....

Ugye az átalakulás része nem csak a mozgás.
A napi sminkeléshez egész jól hozzászoktam, kis alapozó, szemceruza vagy tus, szemhéjfesték és spirál...semmi extra.
A következő lépés a körmöké, ma munka után befutottam a Rossmannba, vettem egy-két dolgot.

És ez az egy-két dolog a következőket takarja (eredetileg lila körömlakkért indultam....), lett kettő lakk, egy körömnyomda...hú, ez nagyon állat (így működik) és egy barnás szemhéjpúder (299 volt ráírva, de 99 Ft volt!!!, mivel a másikak, amiket vettem, nagyon tetszenek, így gondoltam beszerzek egy újabb barnát)
Próbáltam a telefonnal csinálni a körömnyomdás körömről is, de valahogy nem tud közelre fókuszálni, most nem szedem elő a fényképezőt, majd....

Egyébként ezeknek a körömlakkoknak messzemenően jó állaguk van, nyilván egyik lakk sem tart 3-5 napig, de könnyen kenhető, ez az elf-ről sajnos nem mondható el, bár lehet egy kis körömlakkhígítóval menne, már elsőre is sűrűbb volt az állaga, azt hiszem beszerezgetek szépen egyre több színt. Kicsi, olcsó...mit kell még?

És akkor itt a kép kinti fénynél:

Ami a tornát illeti....elmúlt két nap no komment!

7 megjegyzés:

  1. Nézz körül...hátha van még. Lehet akkor az egész doboz 99 Ft??? Mert az Árkádban a Rossmannban rajta volt a kosárkán a 99 Ft, itt meg volt, amint volt ár, volt, amin nem...majd holnap meglesem újra.

    VálaszTörlés
  2. Holnap szerintem az itteni Rossmanokban körül nézek! remélem itt is ilyen akciókban lesznek :)

    VálaszTörlés
  3. Múltkor a DM-ben én is Essence terméket vettem, arcpirosítót és szájfényt.Mindkettő 299 Ft volt.:)
    A Rossmannban is láttam már ilyen akciót. Érdemes körülnézni.

    VálaszTörlés
  4. Majd számolj be, sikerült-e?

    DM-ben is van Essence?

    VálaszTörlés
  5. Pár DM-ben van már Essence..a másik meg hogy már körömnyomdához is van külön körömlakk fehér meg fekete színben amivel nagyon intenzív lesz a minta!

    VálaszTörlés
  6. Igen, láttam a külön körömlakkot, de gondoltam csak ezért nem veszek fehéret és feketét, hiszen más színekkel is szép tud lenni, de biztosan intenzívebb lett volna, de ez most így jó! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...