2010. szeptember 22., szerda

Valamelyest kezd visszatérni a lelkesedésem, habár ez még lelkesedésnek nagyon nem nevezhető, inkább arra fognám, hogy kicsit mintha felszaladt volna pár kg és rájöttem, hogy valamit tenni kell.
Mai konditermi program:

Minimális magyarázat a képekhez: 20 perc interval kardió, aztán combozás, aztán 20 perc futópad, nagyrészt emelkedőnek, gyalogolva, aztán hasazás és nyújtás.
Most pedig azon agyalok, hogy kéne még egy kis youtube-os torna. Régen pont ilyenkor kezdődött a Vacsoracsata, jól meg is éhezhettem alatta.

És igen....megvolt...majdnem, de nem én tehetek róla...szóval a 8 minute sorozatból megvolt a kar, a láb és a fenék, elkezdtem a hasat is, de valamerre eltűnt a matracom, így kb 3 percig bírtam és nagyon megfájdult a gerincem...sajnos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...