2010. szeptember 11., szombat

A péntekem úgy, ahogy volt kimaradt, csak egy 30 perces gyaloglás fért bele. Éjszakás voltam, reggel hazajöttem, aztán mikor felkeltem mentem vissza, káoszt bogozni.

Ma pedig felkeltem, kicsit tapogattam, aztán gondoltam ha már pénteken kimaradt, ma el kell néznem kondiba egy kis kardióra, pedig hétvégén nem voltam még.


És mivel még nem másztam ki a lusta-kórból, így 30 perc intervall elipszisezés elég volt a kardióból, utána kicsit dolgoztam felsőtestre - mell, hát, aztán hasazás és este X-faktor elején a kötelező hármas gyakorlat.

De hogy én miket összeettem ma...húúúúhaaa...délelőtt nem sokat, aztán hazajöttem kondiból, ebéd...pár órára nyugiban voltam és megéheztem...:(

2 megjegyzés:

  1. láttam nem megy a fórum :-(... ez direkt van, vagy csak a forumx van karbantartás alatt?

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Direkt, meguntam, hogy mindig kb 20 spam-regisztrációra érek haza, amikor itthon vagyok, akkor bekapcsolom....ha el nem felejtem.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...