2010. szeptember 6., hétfő

2 hetes kihívás - 1. nap

Sajnos még mindig nem gyógyultam ki a lustaságból, pedig itt azt írják, hogy a Hold erősíti a kitartásomat..bár még nem olvastam végig, lehet, hogy most térek a gyógyulás útjára???? Végülis a lustaságom ellenére teljesítve lett a napi adag és elkezdtem a régóta tervezett két hetes programot, ami abból áll, hogy 2 hétig MINDEN NAP a következő T-Tapp gyakorlatok: Diva Derriere és Awesome Legs, PBS szabadon választható, de én hozzátettem, érzem a hátamon, hogy szükség van rá. Ezen túl összesen 6 x 30 PERC kardió (séta, futás, aerobic, bármi), ha intervalos, akkor 6 x 20.


Kora délután elléptem kondiba, 10 perc AMT, 20 perc ellipszis (10 perc előre, 10 perc hátra irányba) és 10 perc futás-gyaloglás kombó - 20 percre terveztem ezt is, de meguntam. Ezután jött a hasazás, a sorozatok között derékgyakik bottal.
Aztán 2x30 perc séta (Árkádba és haza), ezután "kis" kajálás, és Barátok közt második része alatt eljutottam a napi kötelező adaghoz is...hogy én mindig hogy el tudom felejteni, hogy ez a Diva Derriere milyen kemény gyakorlat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...