2010. október 2., szombat

Megvan az én kis dm-es kozmetikai táskám is...


A tartalma pedig:
* Himalaya Herbals - arc- és testápolás termékkatalógus
* Wilkinson Extreme 3 eldobható borotva
* Weleda Wildrose krémminta (1,5 ml)
* Ziaja kakaóvajas testápolóminta (7 ml)
* Himalaya Herbals arckrém minta (6 ml)
* L'oreal Fiatalság Kód minta
* Clearface arclemosó minta (20 ml)
* Meridol fogkrém minta (20 ml)
* Himalaya Herbals arclemosó minta (15 ml)
* Manhattan körömlakk 53E - világos barnás-rózsaszín árnyalat
* Essence szemfesték 03 Inspiration - világos barnás-rózsaszínes-szürkés árnyalat
Ja...és a lila szütyő hozzá, az is tetszik...beleszerettem a lilába! :)

Ezen kívül még beszereztem egy szürke Essence lakkot, mert nagyon jól fog rajta mutatni a rózsaszín minta. :)

Torna...no komment, most ezek a dolgok jobban izgatnak! :)

8 megjegyzés:

  1. Sok dolog úgy tűnik alap ezekben a kis csomagokban :))) Neked hogy tetszenek? :D Nekem a Himalaya dolgok csalódás volt :(

    VálaszTörlés
  2. Leírva baromi jó lehet ez a Himalaya, de még nem próbáltam. Melyiket próbáltad és miért csalódás? Amúgy nekem nagyon tetszik az egész kis szett!

    VálaszTörlés
  3. Szia Zsuzsi!

    Kicsit eltűntem mostanság, de szeretném vezetni a blogomat. Látom megújultál minden értelemben.

    Remélem jól vagy, és beválnak ezek a termékek. :)

    Legyen szép napod!
    Jogica

    VálaszTörlés
  4. Pont pár napja jutottál eszembe. Kicsit visszalapoztam, hogy oldalsávból törlöm azokat, akik csak a helyet foglalják és hónapok óta nem írtak. Te is ott voltál, de tök olyan érzésem volt, hogy elő fogsz kerülni! :)

    VálaszTörlés
  5. Himalya: én a neonzöld lemosót próbáltam és a nappali arckrémet.... lemosó húzza a bőröm, mondjuk ez nem kivételes eset, nekem minden ilyen húzza a bőröm, hiába veszem érzékeny bőrre. De az arckrém... zsíros és büdös, blöá, nem jó :S

    Viszont: Ziaja testápoló rohadt jó és nagyon finom! Annyira, hogy muszáj vennem belőle egy adaggal!! :D

    VálaszTörlés
  6. Ma a Manhattan arclemosót próbáltam, az egész jó és finom illata van, abszolút nem ilyenre számítottam a csomagolás alapján és utána Ziaja arckrém, még egy dm-kuponnal vettem és nagyon jó, főleg télen.
    A Himalayara akkor kíváncsi leszek, mert nekem is elég sok húzza a bőröm...és ezek után az arckrém meg zsíros? Na, holnap egyben kipróbálom. Ha az arctisztító húzza a bőröm, nem annyira gond, mert úgyis egyből bekenem krémmel.

    VálaszTörlés
  7. Igen, én is mindig hidratálok utána. Este mindig átmegyek az arcomon valamelyik arclemosómmal, aztán fel az éjszakai tápláló krém érzékeny bőrre, de ha nem megyek napközben sehová, akkor reggel nem feltétlen mosom át az arcom - részben azért is mert nekem az Essence-től mattítós, anti patis arckrémem van, itthonra meg hova mattítsak? :D

    VálaszTörlés
  8. Nyilván nekünk a krémes arclemosók valók. Valahogy egy pattanásokra való arclemosótól (mint ez a Himalaya), nem várom el, hogy ne feszüljön a bőröm.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...