2010. október 21., csütörtök

Egyre kevésbé kifizetődő dolog nekem ez a konditerem. Mikor dolgozok, már este nem tudok kimenni, mikor nem dolgozok, azok a napok maradtak, de közben megyek tesómékhoz a gyerkőcökkel játszani...de ki gondolta áprilisban, mikor éves bérletet váltottam, hogy így alakul az életem? Na, sebaj!
A lényeg, hogy ma voltam, nem akartam tiszta kardiót, mert itthon szépen összekötöttem a hajam, frufrum hátratűztem...a baseball sapit pedig szépen itthon hagytam és azért már nem az az idő van, hogy vizes fejjel legyek kint.

30 perc ellipszis, aztán felsőtest program, mivel a Réka 20 perces tornájával nem sokra jutottam, talán 2 hétig csináltam..nem is tudom, miért hagytam abba - ferde padon kitolás, tárogatás, aztán állva mellhez húzás, váltott karemelés és feltolás, aztán hátgép hátra és előre húzással és pillangó, majd az elmaradhatatlan hasazás és a nyújtógép...hogy ez milyen jól esik a hátamnak...nagyon érzem már a masszőrhiányt.
A mai vásárlásom pedig:


A kézkrém ureás, talán jó lesz, mert hideg időkben a mutatóujjamról jön le a bőr, biztos a száraz hideg idő+sok pénzszámlálás. A sampon elég olcsó volt, kíváncsi leszek, már a Garnier valahogy nem jön be, eléggé szárítja a hajam, vagyis inkább a végét, mert ugyanúgy hamar zsírosodik, a balzsam a régi bevált, annak idején azért nem tetszett, mert nagyon sima lesz a hajam...majd most meglátjuk. A másik két újdonság kuponnal 1350 Ft-ért Sexy Curves spirál, így 50%-os dm-es Glamour kuponnal már nem spirált veszek, pedig kinéztem a Max Factor - False Lashes-t rózsaszín kiadásban...majd még kitalálom, a másik pedig ez a szappan, Yamuna, mézes-tejes szappan érzékeny bőrre. Azt mondta egyik télen a kozmetikusom, hogy száraz bőrt szappannal kell mosni, ezzel jön le igazán az elhalt hámsejt és utána testápolózni, sokkal jobban beszívja...nem is értem, miért szoktam le róla...így legalább nem felejteném el a testápolót.
És láttam plakátot új termékekről, termálvízzel, persze elfelejtettem megnézni a dm-ben, valaki próbálta már?
Gyógyszertári ajánlásra az Avene-t szeretném kipróbálni, kaptam anno mintát, nagyon bejött, hasonlóan jó volt, mint a Bioderma, de az előbbiben termálvíz is van. Nem is értem, hogy ilyen országban, mint Magyarország, miért nem árasztják el a piacot gyógyvizes szépségápolási termékekkel, sehol nincs ilyen minőségű víz, mint itt...és mégse találkoztam mással, csak a Salvus-sal, amit elfelejtettem megnézni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...