2010. október 17., vasárnap

4x8

Jól rápihentem erre a tornára...persze magyarázkodhatok...és fogok is, mert az jó...mikor is tornáztam utoljára..még jó, hogy van ez a blog..szóval szerdán. Végülis csütörtök délelőtt belefért volna, csak..nem is tudom, mi volt, aztán mentem éjszakára (ami azt jelenti, hogy 5 körül elindultam) és hoppá...volt is egy kis mozgás 30 perc gyaloglás, aztán hazajöttem, már nem gyalog, egy kis evés, lefekvés kb 2-2,5 óra alvás után telefon, hogy kb 1 óra múlva mehetünk beltéri ajtót venni, akkor gyors fürdés...elsétáltam a Praktikerhez, onnan átmentünk Baumaxba...1 után haza is értem, akkor inkább aludtam még egy fél órát, mivel mentem vissza és akkor ismét befigyel egy kis 30 perces gyaloglás, 12 órázás, aztán hazafele ismét 30 perc gyaloglás, ismét reggeli, szöszmötölés...és már 10 előtt ismét telefonra ébredtem, hogy kelhetek, jön az ajtószerelés, 2 körül vége is lett, akkor fogtam magam, elnéztem Müllerbe, mikor hazaértem, gondoltam jó lenne kicsit aludni, mert elalszok X-faktoron, 1 órát aludtam, már arra ébredtem, hogy a második előadó megy...de végignéztem..jó, a párbajon már elaludtam, megnéztem neten.
És akkor jött a mai nap, délelőtt ebédgyártás, délután pici alvás..kijött az alváshiány és mivel mára mindenképpen be volt már tervezve a torna, így estére rá is szántam magam a 8 minute arms-legs-buns-abs gyakorlatsorra és ez nagyon jó...hétköznapokon, mikor dolgozok és este semmi extrára nincs erőm, pont belefér BK alatt - jaj, hányszor terveztem már ezt is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...