2010. október 28., csütörtök

A mai nap (is) eléggé antifitness volt...pedig nem így terveztem...és ahogy alakult a nap, utána újratervezés...de hát "Ember tervez, Isten végez"!

Szóval felkeltem, tapogattam, elballagtam cytologia eredményért...szokásos, aztán kozmetikus egy kis gyantázásra, nézelődés, bekukkantottam a 270-es boltba, ezeket találtam...na, de ez a rózsaszínes lakk nem ilyen, hanem sokkal Barbie-sabb és a szemfesték sem lila, mint ahogy ezen a képen látszik, hanem barnás-terrakotta...nagyon jó!
Na, a lakk nem ilyen, mint a képen, hanem csillámosabb...hogy is mondjam. Vannak lakkok, ami
- fényes,
- matt,
- ha kilakkozol, akkor olyan csíkosnak látszik és
- ez olyan szemcséses csillámos, de sík felületű.

Aztán, ahogy láttam alakulgatni a napom, gondoltam konditerembe már nem jutok el, majd itthon...aha...aztán szöszmörgés lett belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...