2010. október 28., csütörtök

Állatkísérletek

Többek kezdeményezése után én is csatlakozok.

Nem mondom, hogy eddig odafigyeltem volna, azaz utánakerestem volna, hogy egy-egy termék folytat-e állatkísérleteket, de ezután próbálok. Ami megkönnyíti a dolgot, hogy előttem már páran összeszedték a feketelistát:

Pár tesztelő:
Megosztom Evil-She-Devil listáját, mert teljesebb, mint az enyém, így fejből.

Johnson & Johnson :
clean&clear, carefree, johnson's, neutrogena, ROC, neutrogena
L'Oreal:
biotherm, garnier, giorgio armani, kerastase, lancome, larouche posay, maybelline, ralph lauren, vichy
Procter & Gamble:
always, braun, az össze christina aguilera parfüm, D&G, escada, gilette, gucci, herbal essences, hugo boss, lacoste, max factor, old spice, oral-b, pantene, secret, vidal sasson
Unilever:
axe, dove, lux, signal, sunsilk, cif, domestos (ha az én kezemet szétkapja a domestos, mit művelhet az állatokkal??)
Colgate-Palmolive co.
palmolive,colgate
Shiseido cosmetics

Reckitt Benckiser
veet
Clorox
Coty:
adidas, davidoff, lancaster, margaret astor, miss sporty, rimmel, vivienne westwood


Akik nem tesztelnek állatokon:

e.l.f
Illamasqua
Chanel
M.A.C
Estee Lauder
The Body Shop
Clinique
Tom Ford
Dior
Dulash
Bobbi Brown
Autograph (Marks & Spencer)
Mark
Avon
Elizabeth Arden
Stargazer
Barry M
Smashbox
Beauté
Cargo
Eyeko
Laura Mercier
Revlon
Liz Earle
N.Y.C Color
OCC
Yaby
Bourjois
Sleek Make-up
Orly
Pixi
Pop
Too Faced
Xen-Tan
Nars
O.P.I
Urban Decay
Make Up For Ever
Essence
DM saját márkái
Golden Rose
Artdeco
Henkel
Nivea
Lush
Illatos Szappan :)
Ziaja


3 megjegyzés:

  1. Hű, ezt jó tudni!!!

    VálaszTörlés
  2. uhh... a feketelistások között van azért 1-2amire sosem gondoltam volna.. pl a Johnson & Johnson, vagy a colgate... hát most ledöbbentem picikét. Meg úgy egyébként is durva ez az egész, hogy állatokon tesztelnek bármit is...

    VálaszTörlés
  3. Hát, én értékelem, hogy sokan figyelnek arra, hogy nem állatkísérletes terméket vásároljanak, de - jöhetnek a kövek - én nem figyelek ezekre.
    Azok a termékek vagy nem felelnek meg a pénztárcámnak, vagy kiütéses vagyok tőlük, amik a pozitív listán vannak. Innentől kezdve, tudom, kegyetlenül hangzik, de nem igazán érdekel, hogy tesztelték-e állatokon vagy sem. Nem szeretek azért kiütéses, vöröses-lilás arccal mászkálni, mert megnyugtat a tudat, hogy az adott terméket nem tesztelték állatokon. Oké, van amitől nem leszek kiütéses, de az meg semmit sem ér.
    Például dezodorból is kenhetem magamra a sok cuccot, olyan szagú leszek tőlük, hogy a csövesek elülnek mellőlem ;)

    Na, most csak exkuzáltam magamat :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...