2010. október 24., vasárnap

Na lám...megint elteltek a napok mozgás nélkül...Lássuk sorban:
Péntek: ami biztos pont, hogy mentem éjszakára. Gyanítom a nap előző része úgy elszállt, mint egy szempillantás, történetesen semmire nem emlékszem belőle..valószínűleg semmi jelentős dolog nem történt.
Szombat: pénteki éjszakázás után tényleg kevés alvás és nem is voltam álmos, 10 körül már ébren voltam, aztán délután jött nővérem kislánya, hogy nálam alszik, így az aznapi program is megvolt, kis Meki, séta, játszótér, rajzolás....
Vasárnap: ebédfőzés, séta, ebéd, alvás-ebéd utáni szieszta, aztán játszótér és este végre sort kerítettem filmezésre...azaz nem ez a végre, hanem az, hogy eljutottam odáig, hogy megnézzek egy alapfilmet, amit szerintem már mindenki látott: Ponyvaregény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...