2011. május 16., hétfő

Tükür a próbafülkében

Vajon van olyan lány, akit a próbafülke tükre előnyös formában mutat. Szeretem a H&M tükörbeállításait, mert tényleg látod magad több oldalról...de az a megvilágítás...jaj, nagyon rossz. Pár éve találtam egy fülkét, ahol kifejezetten vékonyított a tükör, asszem ezek után csak abba kell mennem.
Lényeg, 1290 Ft-ért voltak egyes bikini alsó és felső modellek. Még az újságban kinéztem ezt a modellt. Már ott beleszerettem és ebbe a bőrszínbe is és a helyszínbe is....


Ha ilyen alakom lenne, akkor talán a tükör sem rontotta volna el a kedvem.


Viszont sajnos csak narancssárga színben volt és az alja annyira falatnyi, hogy azt inkább otthagytam, mert nem volt túl előnyös. De ez a felső nagyon tetszik.


Kérdeztem, hogy lesz-e még sárga és mondták, hogy ami van, az van, egyszeri szállítás volt, nem lesz több...úgyhogy hamar, gondolkodás nélkül meg kellett vennem a felsőt, majd valami fekete alsóval biztos jó lesz! :)

5 megjegyzés:

  1. Utálom a próbafülkéket.. volt olyan hely, ahol rám jött a para a hülye megvilágítástól, hogy "Jézusom, ritkul a hajam" :D Ez most tök viccesen hangzik, de annyira erős volt a fény, hogy csillogott a fejbőröm :$

    VálaszTörlés
  2. Ez jóóóó! XD
    De azért megnyugodtál, hogy mégse, ugye?
    Miért nem jön rá már valaki, hogy nem ilyen megvilágítás kell? Miért kell paráztatni a csajokat?

    VálaszTörlés
  3. Utálom én is a tükröket a próbafülkékben. Általában egy nagy tehén néz vissza rám... :D
    A bikini nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. Ne is mondd... eszerre imádok és egyszerre utálok ruhákat vásárolni. :(

    VálaszTörlés
  5. Kíváncsi lennék, vajon a fenti modell hogy látja magát a próbafülkében! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...