2011. május 12., csütörtök

Nem lustaság...

A technika kifogott rajtam az elmúlt napokban, így nem tudtam tesztelgetni, DE jelentem:
Kedden és szerdán is megvolt a szokásos 6 kör futásom, hogy hány km/m...már nem tudnám megmondani, de a szokásos adag.
Az első napon nem érzékelte a GPS-t (ez nem tudom, mitől lehet), így elkezdtem a Runtasticcal, de a felénél bekapcsolt, ennek így nem sok értelme van, mert erre elég egy sima stopper óra is, fél eredmény nem eredmény, ha GPS nélkül nem indul a Sportypal, akkor időt stopperrel is tudom mérni. Tegnap meg még a végére sem találta meg a GPS-t, nem tudom, hogy van ez. Sokáig nem volt vele bajom és amikor valaki panaszkodott, hogy nem találja neki, azóta nekem is néha van ilyen problémám, pedig nyílt terep....nem értem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...