2011. május 20., péntek

Friss vagyok és üde...

Tegnap éjszakás voltam, aztán szépen hazasétáltunk, annyira jó idő volt, kivételesen nem is voltam álmos, így arra vetemedtem, hogy elmentem reggel futni. Természetesen a GPS-jel nem volt elérhető...nem tudom mi van? :(( Időre ugyanannyi volt, mint szokott 28 perc, de jóval lassabban futhattam - gondolom a fáradtság miatt, de csak a 2. körben álltam meg egyet gyaloglós pihire, a többit utána végigfutottam és nem voltam fáradtabb, de nyilván sokkal-sokkal lassabb volt a tempó...lényeg, ez is megvan...


És szépen be kéne vezetni, a heti 2 Montenegro Methodot, 2 Rubint Réka 20 perces felsőtestet, esetleg egy T-Tapp-ot...elégedett lennék a teljesítményemmel is és hamarosan a változással is. Mert alakuláshoz a csak futás kevés...sajna, pedig amióta futok, nem is erősítettem, gondoltam ezzel le van tudva a dolog.. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...