2011. május 9., hétfő

Cukorgyanta - házilag

Napokban olvastam valahol, hogy milyen egyszerűen elkészíthető otthon is ez a fajta gyanta, próbálta esetleg már valaki?
Találtam róla leírást és videót is ezen az oldalon és youtube-on is, van ahol szilárdabb, van ahol folyós, milyennek is kell lennie, vagy ahogy kihűl mindenképpen szilárdabb lesz, az a megoldás látszik tisztábbnak, mint a videón is látható AntiVali oldalán.


Szerintem a közeljövőben kipróbálom, csak jó lenne tudni, hogy az edényke mehet-e utána a kukába, vagyis csak erre tudom használni, vagy szépen elmosható-e, milyen is lesz az állaga, mert ha gyurmászolós, akkor nem kell papír, ha folyósabb, akkor kell spatula is....

4 megjegyzés:

  1. erről már én is sokat hallottam, de itthon házilag még nem mertem nekiállni megcsinálni. Nekem amúgy az tetszene, ha olyan gyurmaállagú lenne és nem kellene hozzá se papír, se spatula...

    VálaszTörlés
  2. Igen, nekem is jobban tetszene az az állag!

    VálaszTörlés
  3. Én már több, mint 1 éve készítem itthon, megtanulható mindkét állag.
    A cukor teljesen vízoldható, szóval csak tele kell tölteni meleg vízzel, és 1 óra múlva tiszta az edényed. :)

    VálaszTörlés
  4. És milyen arányban szoktad? Leírnád? Köszi! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...