2011. május 18., szerda

Mai szerzemények

Akciós dm-kuponnal vettem ezt a zöld-fehér arckrémet, még soha nem hallottam róla, holnap reggel meglátjuk, milyen is...tartósítószermentes...
Tartósítószermentes termékcsalád. Ezen termékek egyedülállóságukat a havasi gyopár kivonat és a spontán flórából származó növényekből (orbáncfű, zsurló, kakukkfű, mályva) nyert Herbatonic Komplexum társításának köszönhetik. Nem tartalmaznak allergéneket és parabéneket. Szerves havasi gyopár kivonatot tartalmaz, amely a francia ECOcert tanúsítvánnyal rendelkezik, és amely organikus kultúrákból származik, rovarirtó, gyomirtó szerek vagy ásványi trágyák nélkül.
Hidratáló krém. Az arc és a nyak bőrének ápolására kifejlesztett intenzív hatású nappali arckrém. A Herbatonic komplexum és az Aquaxyl biztosítják a bőr optimális hidratáltsági, táplálási és remineralizálási egyensúlyát. A Ceramidyl Omega visszaállítja a bőr sorompó funkcióját, így az hidratáltabbá, rugalmasabbá és üdébbé válik. A növényi jojoba és szója olajok táplálják és regenerálják a bőrt, egész napos védelmet nyújtva. A szerves havasi gyopár kivonat antioxidáns, nyugtató hatást biztosít és védi a bőrt a káros környezeti tényezőktől.
....így legyen! :) Mindez 749 Ft (-50 %)


A következő utam Rossmannba vezetett. Persze órákkal előtte megjegyeztem, hogy vennem kell dm-ben popsitörlőt, naná, hogy elfelejtettem, így vettem ilyet, kis kiszerelés, mert sokat nem használom, de néha jól jöhet, a másik is kiszáradt idő előtt. - 250 Ft
Nivea stift - imádom az illatát. - akció: 599 Ft
És a hajfesték...én vagyok az, aki már ezer éve nem festette a haját, maximum hajszínfelfrissítésre gondoltam...és ebből a festékből egy-két árnyalat annyira olcsó volt, hogy muszáj voltam megvenni, mindössze 329 Ft! Nézzetek körül, aki hajat fest, hátha van tetsző árnyalat!

2 megjegyzés:

  1. Majd mutasd meg, hogy hogyan sikerült a hajszínfrissítés:)

    VálaszTörlés
  2. Okés, mindenképpen, bár az egészet nem fogja befogni, ahhoz elég hosszú a hajam...meglátjuk...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...