2011. május 16., hétfő

A nagy sminkkészlet

Húha...tudtam, hogy hanyatt dobom magam, ha előveszek minden sminkcuccomat és mennyi sok felesleges dolog van köztük, amiket nem is használok....a képek magukért beszélnek, egy-két dolog van, amin látszik igazán a fogyás, na, azok iszonyat régiek.

Alapozók, színezett hidratáló
Pirosítók, púderek, highlighter
Szájfények
Rúzs-szerűségek
Rúzsok
Spirálok
Tusok
Ecsetek (egy része)
Szemceruzák
Paletták vaku nélkül
Paletták vakuval
Barnás-szürkés árnyalatok vaku nélkül
Barnás-szürkés árnyalatok vakuval
Színes árnyalatok vaku nélkül
Színes árnyalatok vakuval
Ezt pedig meg kellene mutatnom közelről...ha látszana..fekete alap kék csillámokkal
Ami kimaradt vaku nélkül
Ami kimaradt vakuval
Körömlakkok

6 megjegyzés:

  1. Vajon milyen szín hiányzik a készletből? XD

    VálaszTörlés
  2. Felfedeztem a kedvenc szempillaspirálomat a kollekcióóóódbaaan:D:D:D )(sárga Maybelline)
    egyébként nagyon igényes, szép blogod van, még jó, hogy Dorkánál jártam, és megtaláltam:)
    mindent használsz ezek közül?:)

    http://pinkorchid.blog.hu/

    VálaszTörlés
  3. Köszi! Tényleg tetszik? Habár nem elsősorban a sminkelésről szól...sőt...

    Asszem én is betettelek az oldalsávba! :)

    Hogy mindent használok-e....áááá...ez a gáz, hogy nem, essence tus+spirál, esetleg szemfesték.

    VálaszTörlés
  4. tetszik nagyon!!! szép a háttér, könnyen kezelhető a felület, visszatérek még:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...