2011. május 9., hétfő

Mai zsákmány

Nos...elmentem Plazaba, hogy...nem is tudom, miért indultam...ja..igen, emlékszem már, valahol olvastam, hogy a Moyra fedőlakk is egész jó, gondoltam kipróbálom, az essence úgyis kifogyóban van, azt már inkább nem kenem rá, szinte használhatatlan. Lényeg a lényeg, vettem is, és akkor már betértem a Jeans Club-ba, hátha van valami alapon. Végül vettem ezt a pulcsinak nem nevezhető valamit, már régebben is akartam ilyet, de mindig elmaradt, gondoltam, 2000 Ft-ért miért ne, minden -50%, kivéve a leárazott, sárga címkések, de aztán kiderült, hogy azok is, így 1000 Ft volt.


Aztán benéztem a Rossmannba is, hátha...bekukkantottam a kifutó essence dobozkába, bár mindenhol ugyanaz van, de ki tudja...és ott akadtam rá erre a csillámos testápolóra, tényleg elég diszkréten csillámos, ez is kemény 99 Ft volt, ha valahol látok, biztosan veszek még....ennyiért???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...