2011. május 4., szerda

Sportypal

A mai - talán utolsó - tesztalanyomat kicsit elrontottam, mert gyaloglás közben teszteltem és futás üzemmódban volt, így a kalória kicsit csalóka.
Igazából közben rájöttem, hogy úgy lett volna az igazi, ha mindet futás közben tesztelem, talán a héten még lesz rá lehetőség.
Akkor vissza a teszalanyhoz -> SportyPal Pro.


A telefon grafikája tetszik, a diagramok is, egyszerű és jó!

(Az utolsó kettő proginál körvonalazódott bennem még egy "elvárás", ami talán nem is annyira fontos, csak...menet közben telefonon térképes megjelenés, ha jól emlékszem Runtasticnál nem is volt és itt is csak egy vonalat rajzolt....de talán a többi is ilyen, arra nem is emlékszem...
...közben kicsit elidőztem és rájöttem, hogy a térkép offline-ba volt állítva, úgyhogy elvileg lehet úgy is, hogy látszódjon a térkép...na, ezt még kipróbáljuk.)

Ahogy most visszanéztem, itthon wifivel felteszi hozzá a térképet is. Jaj-jaj, folyamatosan jönnek az elvárások - ami gondolom inkább csak az elején izgi, mert közben úgyse nézem a térképet és mindig ugyanott futok, tehát különösebben nem fontos.




Ezek pedig a webes felületek, jó kis összesítővel, diagramokkal...

Húha...kettőből könnyebb lett volna dönteni. Ötletek, milyen kritériumok lehetnek fontosak, mert az alapokat mind tudja!

1 megjegyzés:

  1. OFF TOPIC: Légyszi légyszi aktiválj a fórumon!!! Regisztráltam, és már nagggyon szeretnék belépni. Kameo

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...