2011. április 22., péntek

Strawberrynet


Megjött az első Strawberrynet rendelésem...egyenesen Svédországból! :)

Mivel első rendelésem volt, kaptam hozzá egy ajándék szemceruzát, lila színűt választottam...ahogy kinyitottam kicsit megijedtem, mert fehér volt a hegye, de ahogy rajzoltam vele, látszódott, hogy lile...trükkös! :D
És akkor íme...


A csomagoláson külön tetszett a kis lila szalag, alig volt szívem levágni, de úgy rá volt csomózva...a csomag belül pedig jól ki volt bélelve kis 3-as habbal..
- Két kicsi (7ml) Clinique - All About Eyes - 2844 Ft
Ki is próbáltam gyorsan sok dolgot...ez már látom, hogy nagyon tetszik...az állaga...minden!
-Utazó csomag, tartalma:
Superdefense SPF25 (15 ml)- na..ez az, amire most szüksége volt a száraz bőrömnek....nagggyon jó!!
3 részes barnás árnyalatú szemhéjpúder, érdekes kihajtós csomagolással, kis tükörrel a tetején - szintén tetszik!
Lotion 2 (60 ml) - ezt az érzést is vártam régóta..tényleg az a tisztító érzés.
Szájfény - 11 Sugar Plum
Rúzs - Rose Aglow - először sötétnek tűnt, de felkenve tökéletes
Spirál - High Impackt Mascara - szintén tökéletes, egyikről sem tudok rosszat mondani...
Ja és ezekhez egy kis nesszeszer.
És az ajándék Vincent Longo szemceruza is tetszik, bár jobban szeretem a tekerős, puhább ceruzákat...még csak a kezemen próbáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...