2011. április 25., hétfő

Húsvét után...

Nos...a szokásos program és szerencsére az időjárás sem rontotta el, akár még délután is mehettem volna futni...az előrejelzés szerint ma már nem lett volna napsütéses idő, de még mindig nincs egy felhő sem az égen.
Tehát, akkor a szokásos....6 kör - 3,5 km...

Aztán a következő lenne a kérdésem...


Valami jó futóprogi kellene Androidos telefonra, ami szép diagramot is készít, jó adatokkal és mindezt fel lehet tölteni gépre....
Eddig hármat letöltöttem, ma az első próbáltam ki:
Cool Runner
Alapjában véve nincs is vele gond...ha csak telón akarom használni, de én be szeretném ide illeszteni...Google map-on berajzolta a köröket, amiket futottam, egész pofás, de nem tudom ide betenni - vagy az is lehet, hogy én vagyok béna...és eszerint:
Total time: 27'13"
Moving time: 22'58" (gondolom a maradék 4 perc lehetett a gyaloglós szakaszom..bár akkor is mozogtam)
Távolság: 3.777 m - bár a pálya szerint 3510 lenne a 6 teljes kör
Average speed: 9,87 km/h
Average pace: 6'04" min/km
Maximum speed: 16,22 km/h (érdekes, hogy az átlag mégis mennyivel kevesebb..pedig a futótempóm egyenletes, egyszer-egyszer esetleg tényleg gyorsabb, mert vannak a pályán kisebb-nagyobb emelkedők)
Total ascent: 372 m
Total descent: 359 m - ezek nem tudom, mit akarnak jelenteni
Calorie: 330 kcal

A másik két kipróbálásra váró progi:
My Tracks
CardioTrainer

Ha van még ötletetek, ami Nektek bevált, szívesen fogadom! :)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...