2011. április 20., szerda

NYC lakk

Ma újrafestettem a körmöm, ugyanazzal a NYC-lakkal (262 - Murray Hill Mauve), mint korábban, kicsit a vége kezdett lepattogni szombat este óta. Most nem tettem rá fedőlakkot, hátha amiatt hólyagosodott kicsit fel...de most is...többet kéne várnom a két réteg között? Érdekes, valamelyik hólyagosodik, valamelyik nem...de a színe nagyon szép, akár egy rétegben is...sajnos a kép nem adja vissza...az első egy réteg majdnem természetes fénynél a szobában, a másik két réteg a fürdőben...nehogy véletlenül ugyanolyan körülmények között csináljam a két képet...:)

Egy réteg természetes fénynél
Két réteg mesterséges fénynél
Természetesen az igazi színét egyik sem adja vissza, de az elsőre jobban hasonlít, bár sokkal magentásabb a színe....na...csinálok fényképezővel is képet...hátha...

Vakuval

Vaku nélkül

Na...ez már visszaadja a színeket...csak még nem volt megszáradva a körmöm és nem volt kéznél a fényképező, nem akartam kivenni a tokból....És milyen más a fürdőszobás szín - telefon+neonfény...mondjuk az a szín is tetszik...De egyébként ahogy néztem a NYC-lakkok igen a piros-rózsaszín árnyalatokra mentek rá, bár én a kedvenc pirosomat megtaláltam...természetesen a kifutó Essence-lakkok között volt, de van egy új piros, azt is tetszik.
Egyébként ami még tetszik ebben a lakkban, hogy vannak benne ilyen apró csillámok, aki látott már ilyet, az talán tudja, hogy miről is beszélek, mert nem csillámszemcse, hanem olyan szép gyöngyház...bár a legfeltűnőbb a s-he lakkomban - a kedvenc, remélem nem szűnik meg az árnyalat - 427.

Jut eszembe...nektek már fogyott ki lakkotok, beszáradás előtt? Nekem még nem és most annyi van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...