2011. április 9., szombat

A mai napon Veszprémben és ezáltal Balatonfüreden jártunk....akkor már benéztünk a füredi Tescoba, ami inkább egy Plaza, nem a kimondott Tesco-design, nem is ez a része érdekelt.


Így sikerült is vennem egy-két dolgot...aminek nagyon örültem, mintás nylon-zokni, mert mindenhol térdharisnyát látni, vagy ha van bokazokni az vagy nem mintás vagy drága...vagy a kettő együtt, itt pedig 350 Ft volt darabja, itthon 500 Ft-ért vettem egyet, ami eléggé le volt értékelve, így vettem hármat, valamint egy ajakceruzát, ami elgondolásom szerint olyasmi lehet, mint az új Max Factor, azt még nem láttam élőben, de nagyon megtetszett és a színe is szép...persze a kép nem adja vissza. Egyébként komoly márka lehet Lady Ann (Spanyolország)
Kicsit tovább mászkáltunk, benéztünk valami "minden 350 Ft" üzletbe és végül sikerült lebeszélnem magam egy kis (asszem) nyolcas szemfesték palettáról, mert megtaláltam ezt a szemfestéket, 4 vagy 6 árnyalatban volt és nagggyon jó a színe, próbáltam a szememen is lefényképezni, persze sikertelenül. Ez a ráírás szerinte wet n wild Ultimate Mineral...bár ez ugye nem ennyi lenne...akkor jó hamisítvány, mert ahogy utánanéztem, ugyanaz a design...lényeg a lényeg, 350 Ft és nagyon szép a színe, kis buci aplikátorral, csak az a gond, hogy ahogy kihúzom, kicsit szóródik a szemfesték.

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...