2011. április 18., hétfő

Mai szerzemények....pár hete fűztem rózsakvarc és hegyikristály karkötőt és annyira tetszett, hogy gondoltam többféle színt is kipróbálok, egy-egy karkötő megvan 300 Ft-ból és mégis nagyon mutatós....majd még sorra veszem a többi kristályt is, ezek korall és gyöngyház kristályok.


Hazafele még benéztem a Háda-ba, hátha találok valami tavaszi kabátfélének megfelelő blézert...az nem volt, de megakadtam a nyári ruháknál, nyáron esküvő, hátha találok valamit, volt egy határesetes ruha, de inkább hagytam...majd körülnézek folyamatosan...de mivel erősen készülünk a nyárra, ezt a két kánikularuhát el kellett hoznom, 1990 Ft/db, könnyű, lenge nyári viselet. Talán látszik a képen, hogy az eperszínűben vannak ilyen csillámos csíkok, a sárgán pedig pár fehér hímzéses minta a felső részén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...