2011. április 27., szerda

Camaieu

A hetekben új márka mutatkozott be Magyarországon, a Camaieu. Egyelőre csak Budapesten, Nyíregyházán és Győrben van üzletük. Igazából semmi extra, teljesen egyszerű ruhák, de nekem nagyon tetszik...bár valaki megmondhatná, hogy kell kiejteni...


Igazából azért mentem be, mert nyakláncokat kerestem és láttam van itt is, gondoltam, akkor körülnézek...végül egy felsőt is vettem hozzá...ami nagyon tetszik benne, a húzott alja...és a színe és 2995 Ft volt!
Amiért extra pont jár, hogy van méret, persze ennek az XS-S méretű lányok nem fognak örülni, de emberi méretek vannak, nekem a 182 cm-el az szokott lenni a problémám, hogy minden kicsi, mert hiába a magasságomhoz átlagos vagyok, amilyen méretre a ruhák készülnek, úgy már nem szoktam nagyon kapni...szóval XS-XXL-ig láttam a méretezést, legalábbis ebből a pólóból.
És most nem sokkal nyitás után is van -50%-os részleg!
Ezentúl ha most vásárolunk - azt sajnos nem tudom, hogy meddig is - akkor kapunk egy kupont, ami május 9-22 között 7000 Ft feletti vásárlásnál 2000 Ft-ot ér...tehát hajrá-hajrá, nézzünk körül!

Itt pedig körül lehet nézni, hogy mégis milyen ruhákról is van szó.

3 megjegyzés:

  1. Ez egy szuper felső! A szín is jó, meg ezek az alul húzott felsők nagy kedvenceim. Én is nehezen találok magamra való rucit, én 179,5cm vagyok, szóval átérzem a problémád!

    VálaszTörlés
  2. bocsánat, hogy így a pálya széléről belekotyogok:) nekem is nagy kedvencem lett az üzlet és én megkérdeztem az egyik eladólánytól,mégis hogy kell ejteni..szóóval: "kámejő" kicsit fura az én fülemnek, de tényleg jó cuccok vannak, nem horror áron:)

    VálaszTörlés
  3. Nyugodtan kotyogj bele máskor is! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...