2011. április 28., csütörtök

Buudy Runner

És itt a következő programteszt: Buudy Runner.

A térkép változatlan, mindegyik Google Map, tehát nagyon nincs is értelme ezek után külön feltenni, talán ha valamelyik program valami extra újdonsággal szolgál.


Ennek a programnak is van személyes netes kezelőfelülete, ahova külön futás után el kell küldeni az edzés adatait.


Igazából ez is tetszik, ezek után az első biztos kieső, majd ha mindet kipróbáltam, amit akartam csinálok egy jó kis összehasonlító táblázatot, aztán talán sikerül dönteni. Részben jó, hogy sok ilyen program van, mert már várom a futást, hogy megint valami új lesz, addig is ösztönözve vagyok...utána meg talán azért, mert akkor látom az összesített adatokat...
A távolság nem változott, legalábbis elméletileg, most különösen figyeltem a pontosságra és ott indítottam el, ahol a futópálya kezdete van, egy méterrel sem előbb...így az adatok:
Time: 27'09"
Distance: 3,71 km
Pace: 7'19" min/km (gondolom ez átlag lehet, hogy ennyi idő alatt tettem meg átlagban egy km-t)
Calories: 324 kcal

Telefonos megjelenés

Egy kis extraságot még el tudnék viselni...hány lépést tettem meg! :)

4 megjegyzés:

  1. Most lehet hülyeséget fogok kérdezni, amiért előre is bocsi :$ Szóval mikor használod ezeket a progikat csak a GPS kapcsolat kell hozzá? vagy netre is fel kell csatlakozni? Mert én amiket eddig találtam ahhoz futás közbe kell a net is, ami nekem nem tetszik, mert kicsit megdobná a havi számlámat :) Pedig engem is érdekelne igy a futás, hogy lássam a miújságot...

    VálaszTörlés
  2. Én nem kapcsoltam netet, csak gps-t...vagyis először asszem be volt kapcsolva a net, de semmi adatforgalom nem volt.
    Androidos telefonom van, Neked is?

    VálaszTörlés
  3. Akkor oké, kipróbálok párat majd én is :)
    Amúgy igen, androidosom van, de eddig nem sikerült kihasználnom, hát most itt az ideje, ilyen progik jól jönnek futáshoz, tekeréshez!

    VálaszTörlés
  4. Írj, miket próbálnál még, mert én is tesztelgetnék még...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...