2011. április 2., szombat

Montenegro Method 6.nap

Háááát...nem abban a ritmusban, ahogy terveztem, de azért csinálgatom...megjegyzem, szerintem jobb ez így, ha meg még kevesebb lenne a lustaság, akkor aztán főleg.

Most, hogy több idő eltelt, jobban bírtam a guggolásokat is...legalábbis az elején, a végére ugyanúgy kihaltam.
Egyébként úgy van, hogy a másik lány csinálja a könnyített verziót, amit én is követek, de van, amikor nem akarok ugrálni, ilyenkor persze egyformán csinálják, nincs könnyítés...hát, én kitaláltam.

Egyébként lelkesítőleg hat rám ez a torna, mert úgy vettem észre, habár nem sokat csináltam még, de mintha feszesebb lenne a combom, kevesebb a narancsbőr...nem hiába van tele guggolással és kitöréssel, azért azok nagyon hasznos gyakorlatok, akármennyire is utálatosak.
Nem hiába vannak ennek a csajnak is ilyen lábai, próbáltam ide egy olyan képet betenni, amin jól látható..atyaég, nekem ilyen soha nem lesz...bár az ilyen izmos láb nem is mutat annyira szoknyában :) ... de kis sortban annál inkább :( ...nyárig még van időm!

Off: Mellesleg azt vettem észre, hogy a Chrome nem kezeli olyan jól a blogspot-ot, mint a Firefox, ott már két képet nem tudok szerkeszteni...mindig ott elkezdem, itt befejezem, ha több képet teszek be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...