2011. április 16., szombat

Akciók

Elmentem munka után Plazaba, hogy megnézzem a Rossmannban az új NYC kollekciót és hátha van 99 Ft-os kifutó Essence termék...hát, jól sikerült a nap...
Első körben vettem a Rossmannban, pár 99 Ft-os cuccot, egy zöld zselés tust és egy NYC körömlakkot - 262 árnyalat (549 Ft - de ugye láthatjuk, hogy a honlapon eredetileg 0,99 dollár). Habár a múltkor megfogadtam, hogy nem veszek ilyen zselés tust, mert vékony, nedves ecsettel szinte bármelyik szemfestékkel lehet tusvonalat húzni...de ezt annyira vártam és annyit írtatok róla, kíváncsi voltam.


Aztán következő fordulónak befutottam mellette a Jeans Clubba, minden teljes árú termékre -50 %, az alapból is jó árból és ugye a szokásos leárazások.


Napszemüveg 498 Ft, fülbevaló 348 Ft


Sárga cimkés1999 Ft


Eredeti ár -50% 1248 Ft


Sárga cimkés 1499 Ft

Ezek a húzott derekú ruhák előnyösek hasproblémák esetén, itt mindig kicsik szoktak lenni a ruhák (hiába nem 182 cm-re gyártanak), de most még találtam volna egy-két darabot..

7 megjegyzés:

  1. A póló nagyon tetszik :) Szuper vásárt csináltál :)

    VálaszTörlés
  2. Aha...az nekem is, az angyalokkal, bár jobban örültem volna, ha élénkebb az alapszín, nem szürke.

    VálaszTörlés
  3. jól bevásároltál :) bárcsak nálunk is lenne 99 ft-os cucc.
    viktoriasstyle.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Miért ne lenne??? Külön kis kosárban van, nem az állványon, nézz körül!

    VálaszTörlés
  5. Tetszenek a szerzemények! De csak nekem olvashatatlan a blogod a betűtípus miatt??? :(
    Jó a szemem, de a 15,6"-os laptopot már 20 cm-re kell húznom,hogy el tudjam olvasni :(

    VálaszTörlés
  6. Igazad lehet...keresek másik betűtípust. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...