2010. november 26., péntek

Mai program 20 perc ellipszis és utána 30 perc futópad, amit úgy osztottam el, hogy 10 perc gyaloglás-10 perc futás-10 perc gyaloglás.
A gyaloglást pedig próbáltam úgy csinálni, ahogy korábban írtam, azaz Fitwalk. Nyilván nem tudom teljesen úgy, de figyeltem arra, hogy a lábaimat egymás elé tegyem és néha a csípőmozgásra - még jó, hogy van külön női terem és összesen ketten voltunk. :) Nem is gondolná az ember, de a 10 perces gyaloglás alatt is simán éreztem így a belső combom! :) Hajrá!
Aztán a szokásos hasazás és nyújtás.

Viszont a héten nem tudom, mi ütött belém, de annyit ettem és nem éreztem teltségérzetet, nem laktam jól, csak kicsit rosszul voltam este, próbáltam joghurttal helyrehozni, de nem lett jobb a közérzetem...nem tudom, mi lehet, jövő héten mindenképpen próbálom helyrehozni, mert csak jönnek fel a kilók! :(

1 megjegyzés:

  1. Kedves Zsuzsi!

    Örömmel látom, hogy megtetszett a Fitwalk :-)
    Ha gondolod szívesen adok tanácsot, mit hogy kell csinálni.

    További szép napot!
    Üdv: Csont Attila - a Fitwalk megalkotója
    www.fitwalk.hu

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...