2010. november 10., szerda

Finomságok + 4x8

Ha a mai nap végén 3 órát futottam volna, sem lenne egyenletes a mérlegem.

Kezdtem lecsóval...ezzel nincs is gond (persze, ha tegnap este 9-kor nem találom ki és nem állok neki akkor lecsót csinálni...persze, ezzel sincs ám gond), aztán ebédre cukros káposztás tészta - olyan régen ettem, hogy ennem kellett még egy fél tányérral. Aztán húgom kitalálta, hogy csinál palacsintát, ez nem volt elég még összedobtunk egy gyors túrós és túrós-meggyes rétest is...

Ezt nem hagyhattam annyiban és az esti 8 órás hazaérkezésem után mindenképpen be kellett iktatnom egy kis mozgást, ami tényleg csak arra volt elég, hogy megnyugtassam a lelkivilágom. A youtube-os 8 perces gyakorlatsort csináltam (kar-láb-fenék-has). Rendszeresíteni kéne, hogy dolgozós napokon esténként ezt vagy Gilad 20 perceseit megcsinálom. De ezt már annyiszor terveztem...Akkor voltam a legjobb, amikor előre naptárba beírtam, mit fogok csinálni, asszem újra ezt kell, aztán meglátjuk, mennyire tudom tartani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...