2010. november 3., szerda

Karácsonyi kívánságlista...újragondolva

Pár posttal korábban írtam egy kívánságlistát...na, azt most újragondoltam.
- igen, téli csizma még mindig jól jönne, de tulajdonképpen van magasszárú csizmám, ha nagyon hideg van, akkor jó lesz a bundás - tehát nem létszükség
- mikor korábban -10 kg voltam, nagyon bő volt a télikabátom, gondoltam, takarékossági szempontokat figyelembe véve, ha abból bevetetek oldalt, kicsit karcsúsítani...felpróbáltam és nem is olyan vészes, legalább vastag pulcsi is aláfér - tehát télikabát nem kell
- TV-tuner...asszem tudok élni nélküle, majd amikor átlátom a helyzetem, azért beruházok rá
- Frei Tamás könyve - még mindig érdekel, talán egyszer könyvtárban is lesz, bár ezt akkor is szeretném saját példányban
- elf paletta - nos, az ilyen mindig nagy álmom volt, hogy ezer szín egy helyen....de gondoljunk csak bele, kihasználnám én ezt? Nyilvánvalóan nem! Amim van, azok sem fogynának el soha és tulajdonképpen van mindenféle színem, akkor meg? Igaz, csodaszép és egyszer talán lesz ilyenem, de még nem, még megtanulok szépen árnyékolni...igaz, karácsonyi limitált kiadás, de talán lesz később is, vagy veszek coastal scents-et ebay-en....lehetőségek tárháza végtelen.
Na és itt jön a lényeg, miután végigmentem a kívánságlistán...született egy új, egy álomillat! 2009 nyarán Franciaországban voltam, hatalmas fák, hatalmas friss-citromos illatú virágokkal, minden parkban volt ilyen, de fogalmam nem volt hova tenni, míg Monaco-ban egy ház tetején lévő parkban sétálva ki voltak táblázva, na, ez a magnólia. Itthon leginkább egy rózsaszín virágú fajtája ismert, amit tulipánfának hívnak, legalábbis én így hallottam, az illatát nem tudom, csak nálunk a városháza előtt ilyen volt és mindig mondtam, ha nekem kertes házam lesz, ilyenem tutira lesz. Ez az említett pedig fehér vastag virágú.
Egy álom az illata, és a Kenzo-nak van ilyen parfümje, tavaly nyáron Ferihegyen szaglásztam is a Duty Free Shop-ban és tegnap újra rátaláltam a Müllerben, be is fújtam magam és nagyon tartós...ilyen kell nekem!!!

4 megjegyzés:

  1. Egy nyaralás során találkoztam a Kenzo parfümökkel. Szlovéniában a müllerben, Akkor nálunk ilyen üzlet még nem volt, de kerestem, kutattam a kenzonak az akkor szagolt parfümjét. Azt hiszem 2évig áhitoztam utána amikor megkaptam ajándékba... az első üveg óta a parfumeria.hu-n rendelek után. Teszter verziót kérek.. ami lényegében ugyan az, csak nincs kupakja... mert teszter... de ügye van kupakom :) Vagy volt olyan, hogy tavaly előtt kupakosan kaptam..de a teszteres kicsit olcsóbb... legalábbis régebben olcsóbb volt. Müllerben most 18.000ft a parfümöm, a neten olcsóbb...sokkal! Egy ideje kifogytam, és nem tudtam új üveggel venni... de karácsonyi listámon nekem is fent van! :)

    VálaszTörlés
  2. szerintem is netről rendeld meg inkább a parfümöt...van olyan, ami kb fele ennyiba kerül, de min. 4000-5000 ft tudsz spórolni

    VálaszTörlés
  3. Ja..nem Müllerben akartam venni, csak ott szaglásztam meg. Van ismerősöm, akitől tudok hozatni. De köszi!!! :)
    KisBogyesz: melyik volt az áhított Kenzo illat?

    VálaszTörlés
  4. Most néztem...az említett oldalon Magnolia nincs..mint több más oldalon sem...vateraról nem mernék...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...