2010. november 30., kedd

Átrendezés

Azt hiszem kicsit bele kéne ásnom magam a feng shuiba. A ló és a kövek után kicsit olvasgattam a neten, rátaláltam a következő oldalra, ahol ki tudod számolni a gua-számod:
http://www.sikeres-fengshui.hu/gua_kalkulator.php
Nos nekem 8-as. Leírja az irányokat, mire figyelj, előnyös-hátrányos irány egyes területeken és jellemzést:

A 8-as gua szám (föld elemű) egyénekre jellemző, hogy stabilak, kiegyensúlyozottak. Természetes számukra, hogy mindenért meg kell dolgozniuk. A 8-as Földeknek jó érzéke van a befektetésekhez, praktikus gondolkodásuk és szorgos munkájuk eredményeként már fiatal korukban jó anyagi helyzetbe kerülhetnek. Stabilitást, erőt, energiát sugároznak, mint egy nagy hegy, mely a trigram jelentése. Időről-időre fontos, hogy visszahúzódjanak, elmélyüljenek, elmélkedjenek, ilyenkor környezetük számára nehezen megközelíthetők. „Két lábbal állnak a földön”, bíznak a tapasztalatukban, kitartásuknak köszönhetően lassan, de biztosan haladnak előre. Igazságérzetük erős, a realitás talaján állnak. Higgadtak, környezetükre nyugtatóan hatnak. Nem könnyen változtatnak, nehézkesek.

Nos a szobám NY-i oldala, ahol legtöbbet vagyok, itt van a számítógép a kövekkel, lóval....és ezek szerint nem itt olvastam az ágy tájolásáról, de ahogy kivettem, jó lenne, ha nyugatra nézne és ami fontos, hogy ne legyen az ággyal szembe ajtó...nos, nekem az ágyam északra nézett és szembe volt ajtó is és tükör is, így kicsit variáltam és most nincs szembe semmi és az ágy nyugatra néz. Nem kellett sok variálás, csak egy kis kerekes szekrényt áttoltam, így el tudtam fordítani az ágyat a falhoz...ennyi!
És, ami a lényeg és egyben hihetetlen is...ahogy átfordítottam és leültem az ágyra olyan fura, jóleső érzés öntött el, valami teljesség érzés legbelül...megmagyarázhatatlan. :)
Kicsit utána fogok olvasni ennek a feng-shui-nak, kristályoknak, szimbólumoknak.

Titeket érdekel a feng shui? Hisztek az ilyen dolgokban?

3 megjegyzés:

  1. Szamira!
    Nézd meg, hogy ez milyen lehet, de tesz különbséget férfi és nő között!
    http://www.sikeres-fengshui.hu/gua_8.php

    VálaszTörlés
  2. Ez jó kalkulátor.
    Használhatod nyugodtan.

    VálaszTörlés
  3. :)
    Na, akkor már csak a megfelelő lovat kell megtalálni...igen, olyat kerestem, amelyik nem ilyen testtartásban van...de nem találtam. Hol érdemes megnézni?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...