2010. november 15., hétfő

Kocogás...

Reggel 4.20-as kelés, aztán 30 perc gyaloglás munkahelyre, ott több, mint 12 óra állás és mivel olyan csodaszép idő volt, így kipattant az agyamból, hogy ha hazaértem, elmegyek egyet futni - na jó, kocogni is, ami közben megdőlni látszott, de hazaérés után nem nagyon akartam húzni az időt, nehogy meggondoljam magam.

Mint korábban írtam, van a közelünkben (kb. 5 percre) egy jó kis sportpark és itt körben van egy közel 600 m-es rekortán borítású futópálya...most láttam, a futókör elején van egy tábla, hogy hány kör hány métert jelent. Esetemben 6 kör volt, ami 3510 m. Az első és az utolsó kört végigfutottam, a többi 4-nél egy kb 100 m-es szakaszon pihentető gyaloglást tartottam. :)
És élveztem...jó volt. Jobb, mint tavasszal! Az a kérdés, hogy hidegebb időben miben célszerű futni. Most elég volt egy trikó, rövidujjú, pulcsi, melegítőnaci...de jön a hűvös.
Tervben volt BK alatt egy kis youtube-torna, de mivel még utána el kellett mennem boltba és mikor hazaértem, inkább ettem...majd talán holnap...

3 megjegyzés:

  1. http://www.wellnesscafe.hu/mozgas/2010/igy-fuss-hidegben

    ez hátha használható :)

    VálaszTörlés
  2. nyah, az előbb akartam még neked egy linket beszúrni, csak elkalandozott itt nekem az oldal.. szóval az olcsobbat.hu-n nézelődtem és találtam egy oldalt ahol megtalálható a magnolias kenzo parfüm

    http://myparfum.hu/index.php?option=com_whp&controller=termek&id=2206

    VálaszTörlés
  3. Köszi!!! Bár én ismerősömtől szoktam, de akkor neki nem volt teszter...még nem néztem, hogy itt mennyi a szállítás. Bár mintha 100 ml lett volna, de lehet abban nem is létezik.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...