2010. november 9., kedd

Azt hiszem kezdek újra ráérezni az edzés ízére, lassan már nem úgy kell magam elvonszolni, most szívesen megyek, nagy az elhatározás...csak valami ösztönzés is kéne. Ha elérem a félutat, vagy a következő kerek számot....


Kezdtem 20 perc ellipszissel, pár napja nem interval programot csinálok, hanem ilyen fokozatosan emelkedő intenzitásút, azaz jelen esetben az emelkedő dőlésszöge emelkedik. Ezután 20 perc futópad - 2 perc gyaloglás kis emelkedőn, 2 perc kocogás. Majd beiktattam egy kis erősítést hasra és hátra, ezután gondoltam ismét futok egyet..azaz annyit, amennyit bírok, 1 percig gyalogoltam és 10 percet kocogtam - haladok! :) és levezetésnek 1 perc gyaloglás és ismét hasazással zártam le, de most egy-egy sorozat között egy bottal végeztem törzsfordításokat és hypehajlító gépen is dolgoztam hátra. Legvégül az elmaradhatatlan nyújtás - és de jó is volt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...