2010. november 8., hétfő

Alakul ez a futóprogram! Vagy alakulgat és kocogás, mint futás...mindegy, "lassan járj, tovább érsz" - tartja a mondás!
30 perc ellipszist terveztem, de végül 20 perc lett, mert rájöttem, hogy taposok is egy 10 percet, azaz 2 perc taposás 2 perc futógépezés - ami ugyanaz a gép, csak "futásnál" nem egyhelyben kell járkálni, hanem futómozdulatokat imitálni, elég fárasztó és nagyon ízületkímélő...de valahogy a futás élvezetesebb.
Aztán 20 perc futópad volt tervben, amit kicsit megnyújtottam, mert éreztem futás közben, hogy fejlődök és a végén egyben futást terveztem, jó-jó, kocogást, mivel kezdtem érezni már két alkalom után a fejlődést - vagy csak jobb napom volt, kíváncsi voltam, mennyi bírok egyben. Jó, nem sok, mert 6 perc lett, de lesz ebből még több! :)
A hasazás nem maradhatott ki, a szokásos feladatsort csináltam végig, majd az elmaradhatatlan nyújtás...és milyen jót is tesz a hátamnak ez a nyújtópad...elmondhatatlan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...