2010. január 22., péntek

Terv félig és tervváltozás

A mai terv a Tempo Torso lett volna, de lusta dög voltam és már majdnem ott tartottam, hogy nem csinálok semmit, a két éjszakám közötti időt TP-re szánom és elgondolkodtam, hogy kimarad szombat-vasárnap tuti, akkor legalább ma csináljak valamit...hát megcsináltam félig a BWO gyakorlatokig, úgyis úgymond tegnap-tegnapelőtt teljes edzés volt, mára rövid kellett.

Kellenek a tervek...legyen mit változtatni, de ha nem írom le tegnap, lehet ma neki sem állok....majd jönnek az új tervek, munkarend módosítás miatt kellett variálnom.

1 megjegyzés:

  1. Érdekes, hogy ezt írod, én is pont így voltam tegnap és nagyokat szenvedtem... Nem olyan egyszerű ez... Pont most írtam arról, hogy milyen jól eshet, ha ilyenkor mégis mozog az ember, de ki fogom egészíteni azzal, hogy néha mégsem muszáj.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...